Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim

Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy z branży produkcji przemysłowej poszukujemy osób na stanowisko:

 

Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim

Miejsce pracy: Sosnowiec (woj. śląskie)

 

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych hiszpańskich i angielskojęzycznych klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
  • Ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w różnych krajach w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
  • Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie – magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
  • Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
  • Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z klientami/język korporacyjny – komunikacja wewnętrzna)
  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (komunikacja z klientami)
  • Wykształcenie licencjackie/magisterskie
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta hiszpańskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
  • Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
  • Elastyczny system czasu pracy
  • Ścieżkę kariery

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl