Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
- W zakresie opracowania planu rozwoju centrum konferencyjno-wystawienniczego na podstawie celów biznesowych organizacji:
- Przygotowanie założeń i opracowanie planu dotyczącego realizacji imprez własnych.
- Przygotowanie założeń i opracowanie strategii wynajmu powierzchni Centrum wystawienniczego wraz z usługami towarzyszącymi podmiotom zewnętrznym.
- Tworzenie rocznego kalendarza imprez z określeniem m.in. tematyki, terminu imprezy, ilości wykorzystanej powierzchni, rodzaju usług towarzyszących, zaangażowania po stronie Hotelu, budżetu przedsięwzięcia (w ujęciu przychodowym i kosztowym).
- W zakresie realizacji strategii i zatwierdzonych planów:
- Bieżąca kontrola realizacji planów oraz ewentualne zmiany działań.
- Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, mających na celu jak najszersze wykorzystanie możliwości Centrum wystawienniczego.
- Aktywna penetracja rynku i poszukiwanie nowych klientów.
- Aktywizacja działań mających na celu zwiększenie poziomu sprzedaży, konsekwencja w ich realizacji oraz bieżące reagowanie i wprowadzanie zmian.
- Bieżące monitorowanie i raportowanie do przełożonego stanu zaawansowania realizowanych projektów.
- W zakresie organizacji imprez konferencyjno-wystawienniczych zgodnie z zatwierdzonym kalendarzem:
- Przygotowanie szczegółowej merytorycznej koncepcji imprezy.
- Bieżące zarządzanie przebiegiem procesów.
- Przygotowanie i dystrybucja rynkowej oferty dla potencjalnych klientów.
- Pozyskanie firm współpracujących do poszczególnych imprez, negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów.
- Pozyskiwanie patronatów branżowych, sponsorów i prelegentów organizowanych wydarzenia.
- Bieżący kontakt z wystawcami, uczestnikami oraz organizatorami imprez wystawienniczo-konferencyjnych.
- Opracowywanie agend imprez z określeniem roli i terminu realizacji dla poszczególnych działów zaangażowanych w proces oraz koordynacja zakresu prac przed i w trakcie imprezy.
- W zakresie wskazania propozycji kierunku rozwoju Centrum:
- Monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji i przewidywanych zmian rynkowych.
- Badania i analiza potrzeb klientów/ wystawców/ uczestników konferencji.
- Aktywny kontakt z kluczowymi klientami w celu nawiązania i rozwoju wzajemnej współpracy, zdobycie ich opinii na temat ich potrzeb oraz standardu realizowanych usług i nadzorowanie na tej podstawie tworzenia i bieżącej aktualizacji Bazy zawierającej szczegółowe informacje na ich temat.
- Opracowywanie propozycji zmian w obszarze możliwości wykorzystania powierzchni na podstawie realizowanych imprez własnych oraz działań konkurencji.
- W zakresie realizacji kluczowych wskaźników ekonomicznych:
- Ustalanie odpowiedniego poziomu marży w oparciu o analizy rynkowe, bieżącą analizę konkurencji oraz pozycje budżetowe.
- Bieżące zarządzanie ceną wynajmu powierzchni/ usług dodatkowych zapewniające zwiększenie popytu.
- Kontrolowanie poziomu kosztów i wprowadzanie działań optymalizacyjnych w tym zakresie.
- Przygotowanie i rozliczanie budżetów imprez.
- Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych zwiększających wielkość sprzedaży.
- W zakresie realizacji działań marketingowych:
- Współudział w tworzeniu strategii marketingowych.
- Uczestniczenie w przeprowadzaniu zaplanowanych akcji promocyjnych.
- Realizacja polityki związanej z działaniami PR.
- W zakresie efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym:
- Nadzór nad działaniami podległego zespołu.
- Planowanie zadań poszczególnych osób w oparciu o kompetencje pracowników oraz bieżące monitorowanie postępu realizowanych prac.
- Podejmowanie działań na rzecz podniesienia efektywności podległych pracowników poprzez wzmocnienie czynników motywacji finansowej i pozafinansowej.
- Merytoryczne wsparcie pracowników.
- Współuczestniczenie w procesie efektywnego doboru i oceny podległych osób.
- Odpowiednie delegowanie odpowiedzialności i uprawnień w celu zapewnienia jak najlepszego wykorzystania nadarzających się sposobności.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość rynku
- Umiejętność zarządzania projektem
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
- Zdolności negocjacyjne
- Doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wynagrodzenie uzależnione od rezultatów pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl