Manager Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego

Miejsce pracy: Kielce

 

Zakres obowiązków:

  • W zakresie opracowania planu rozwoju centrum konferencyjno-wystawienniczego na podstawie celów biznesowych organizacji:
    • Przygotowanie założeń i opracowanie planu dotyczącego realizacji imprez własnych.
    • Przygotowanie założeń i opracowanie strategii wynajmu powierzchni Centrum wystawienniczego wraz z usługami towarzyszącymi podmiotom zewnętrznym.
    • Tworzenie rocznego kalendarza imprez z określeniem m.in. tematyki, terminu imprezy, ilości wykorzystanej powierzchni, rodzaju usług towarzyszących, zaangażowania po stronie Hotelu, budżetu przedsięwzięcia (w ujęciu przychodowym i kosztowym).
  • W zakresie realizacji strategii i zatwierdzonych planów:
    • Bieżąca kontrola realizacji planów oraz ewentualne zmiany działań.
    • Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, mających na celu jak najszersze wykorzystanie możliwości Centrum wystawienniczego.
    • Aktywna penetracja rynku i poszukiwanie nowych klientów.
    • Aktywizacja działań mających na celu zwiększenie poziomu sprzedaży, konsekwencja w ich realizacji oraz bieżące reagowanie i wprowadzanie zmian.
    • Bieżące monitorowanie i raportowanie do przełożonego stanu zaawansowania realizowanych projektów.
  • W zakresie organizacji imprez konferencyjno-wystawienniczych zgodnie z zatwierdzonym kalendarzem:
    • Przygotowanie szczegółowej merytorycznej koncepcji imprezy.
    • Bieżące zarządzanie przebiegiem procesów.
    • Przygotowanie i dystrybucja rynkowej oferty dla potencjalnych klientów.
    • Pozyskanie firm współpracujących do poszczególnych imprez, negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów.
    • Pozyskiwanie patronatów branżowych, sponsorów i prelegentów organizowanych wydarzenia.
    • Bieżący kontakt z wystawcami, uczestnikami oraz organizatorami imprez wystawienniczo-konferencyjnych.
    • Opracowywanie agend imprez z określeniem roli i terminu realizacji dla poszczególnych działów zaangażowanych w proces oraz koordynacja zakresu prac przed i w trakcie imprezy.
  • W zakresie wskazania propozycji kierunku rozwoju Centrum:
    • Monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji i przewidywanych zmian rynkowych.
    • Badania i analiza potrzeb klientów/ wystawców/ uczestników konferencji.
    • Aktywny kontakt z kluczowymi klientami w celu nawiązania i rozwoju wzajemnej współpracy, zdobycie ich opinii na temat ich potrzeb oraz standardu realizowanych usług i nadzorowanie na tej podstawie tworzenia i bieżącej aktualizacji Bazy zawierającej szczegółowe informacje na ich temat.
    • Opracowywanie propozycji zmian w obszarze możliwości wykorzystania powierzchni na podstawie realizowanych imprez własnych oraz działań konkurencji.
  • W zakresie realizacji kluczowych wskaźników ekonomicznych:
    • Ustalanie odpowiedniego poziomu marży w oparciu o analizy rynkowe, bieżącą analizę konkurencji oraz pozycje budżetowe.
    • Bieżące zarządzanie ceną wynajmu powierzchni/ usług dodatkowych zapewniające zwiększenie popytu.
    • Kontrolowanie poziomu kosztów i wprowadzanie działań optymalizacyjnych w tym zakresie.
    • Przygotowanie i rozliczanie budżetów imprez.
    • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych zwiększających wielkość sprzedaży.
  • W zakresie realizacji działań marketingowych:
    • Współudział w tworzeniu strategii marketingowych.
    • Uczestniczenie w przeprowadzaniu zaplanowanych akcji promocyjnych.
    • Realizacja polityki związanej z działaniami PR.
  • W zakresie efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym:
    • Nadzór nad działaniami podległego zespołu.
    • Planowanie zadań poszczególnych osób w oparciu o kompetencje pracowników oraz bieżące monitorowanie postępu realizowanych prac.
    • Podejmowanie działań na rzecz podniesienia efektywności podległych pracowników poprzez wzmocnienie czynników motywacji finansowej i pozafinansowej.
    • Merytoryczne wsparcie pracowników.
    • Współuczestniczenie w procesie efektywnego doboru i oceny podległych osób.
    • Odpowiednie delegowanie odpowiedzialności i uprawnień w celu zapewnienia jak najlepszego wykorzystania nadarzających się sposobności.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość rynku
  • Umiejętność zarządzania projektem
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
  • Zdolności negocjacyjne
  • Doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy

 

Oferujemy: 

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wynagrodzenie uzależnione od rezultatów pracy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl