Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej działającej w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. francuskim (2 wakaty)
Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie
Zakres obowiązków:
- Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
- Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
- Ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
- Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie – magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
- Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
- Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach
Wymagania:
- Biegła znajomość języka francuskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego (język korporacyjny – komunikacja wewnętrzna w ramach firmy)
- Wykształcenie licencjackie lub magisterskie
- Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta francuskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej
Pracodawca oferuje:
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
- Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
- Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
- Elastyczny system czasu pracy
- Ścieżkę kariery
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl