Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. francuskim (2 wakaty)

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej działającej w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. francuskim (2 wakaty)

Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
  • Ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
  • Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie – magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
  • Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
  • Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach

 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego (język korporacyjny – komunikacja wewnętrzna w ramach firmy)
  • Wykształcenie licencjackie lub magisterskie
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta francuskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej

 

Pracodawca oferuje:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
  • Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
  • Elastyczny system czasu pracy
  • Ścieżkę kariery

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl