Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy z branży produkcji przemysłowej poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Sosnowiec (woj. śląskie)
Zakres obowiązków:
- Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych hiszpańskich i angielskojęzycznych klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
- Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
- Ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w różnych krajach w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
- Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie – magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
- Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
- Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z klientami/język korporacyjny – komunikacja wewnętrzna)
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (komunikacja z klientami)
- Wykształcenie licencjackie/magisterskie
- Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta hiszpańskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
- Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
- Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
- Elastyczny system czasu pracy
- Ścieżkę kariery
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl