Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Ruda śląska
Zakres obowiązków:
- Obsługa Sekretariatu Biura Zarządu (odbieranie telefonów, zamawianie artykułów na potrzeby biura, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z kurierami, redagowanie pism, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji drogą elektroniczną, faksową, pocztową)
- Umawianie terminów i prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
- Drobne tłumaczenia (j. niemiecki)
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
- Wsparcie administracyjne pracowników
- Przygotowywanie i obsługa spotkań firmowych, zebrań, konferencji, wyjazdów służbowych.
Wymagania:
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Odpowiedzialność i wzorowa organizacja własnej pracy
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność redagowania pism i analitycznego myślenia
- Samodzielność w działaniu, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość środowiska Windows i MS Office oraz umiejętność poruszania się w Internecie
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@newmanco.pl